Kamis, 26 Februari 2009

Melancong Ke Mesing

Melancong Ke Mersing
Sempena Hari Raya Cina
26-27 Januari 2009












  • Pada 26 dan 27 Januari 2009, aku edir, budi, lily dan a'an telah melancong ke mersing sempena Tahun Baru Cina 2009
  • Pada mulanya kami mengajak akak tapi dia menolak kerana masalah kewangan.
  • Kami bertolak sekitar jam 2.30 pagi 26 Jan 2009 dan tiba di Mersing pada jam 6.30 pagi
  • Kami akhirnya dapat chalet tapi kene masuk jam 2.00petang
  • Budi Ada Sms akak tapi x berbalas dan aku pula anta sms kat along dan akak minta datang kerana 2 chalet telah ditempah.
  • Di Pt. Hamid, akak dan abang berbincang dan mengambil keputusan untuk pergi. Meriah sungguh Along, Angah Dan Uda
  • Along sms aku minta dirahsiakan dan hanya aku dengan Budi je yang tahu. Dorang semua pelik bila melihat aku berbelanja untuk program malam dengan banyak
  • Mereka juga risau dengan peralatan yang tidak mencukupi. Aku pula hanya tersenyum dan memberi keyakinan kepada mereka.
  • Lepas makan tengahari kami masuk chelet dan abang dan akak pun sampai. Mereka semua terkejut dan rahsia terbongkar.
  • Suprise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Persoalan mereka telah terjawab heheheheheheheh..
  • Bertambah ceria keadaan disini dengan kehadiran akak sekeluarga
  • Petang tu aku dengan budi kerjakan ikan dan ayam
  • Malam kami bakar ikan dan ayam dan mancing ikan. Budi dapat ikan besar lagi dan kul 4lebih baru balik tido.
  • Keesokan paginya kami mandi laut dan sekitar tengahari kami pulang ke BP
  • Happy sangat..........

Tidak ada komentar: